:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

نمایندگی های منتخب ایساکو جمعه ها هم خدمات ارائه مي‌كنند

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم دی ماه تا پایان سال جاری، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت اضافه کرد
کد خبر: ۱۰۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
اقتصاد گردان - به گزارش ارتباطات ايساكو، مهندس رضا حسینی اظهار كرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و افزایش نیاز مراقبتی خودروها در این مدت و رفاه حال مشتریان گرامی، تا پایان سال جاری نمایندگی‌های منتخب به صورت دوره‌ای در روزهای جمعه نیز آماده ارائه خدمات خواهند بود.
حسینی افزود: طبق آمار سنوات گذشته، در این بازه زمانی که منتهی به تعطیلات نوروز نیز هست، میزان مراجعه هموطنان به نمایندگی‌ها برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای و خدمات افزایش می‌یابد و به همین دلیل تمهیداتی اندیشیده شد که جمعه‌ها نیز بتوانیم پاسخگوی نیازهای خدماتی مشتریان شرکت ایران‌خودرو باشیم.
وی ادامه داد: بسیاری از مشتریان ما به دلایل مختلف در روزهای غیرتعطیل امکان مراجعه به نمایندگی‌ها را ندارند و بعضا ورود به محدوده طرح ترافیک نیز برای این عزیزان دشواری‌هایی ایجاد می‌کند که با این برنامه نوین سعی بر آن داشتیم که دسترسی این هموطنان به خدمات تعمیرگاهی تسهیل شود.
حسینی در خصوص سایر طرح‌های خدماتی که در راستای رضایت مشتریان اجرایی شده به ارائه خدمت فوری در محل اشاره کرد و گفت: همانطور که مشتریان گرامی در جریان هستند، شرکت ایساکو نزدیک به یک سال است که طرح «اتوکلیک» را اجرایی کرده است که طی آن در صورت نیاز به دریافت خدمات مشتریان می‌توانند با یک کلیک، در زمان و محل مورد نظر خود، از خدمات شرکت ایساکو بهره‌مند شوند.
همچنین در طی دو سال اخیر، تعداد شیفت‌های برخی نمایندگی‌های ایساکو از یک شیفت به دو شیفت و یا حالت شبانه‌روزی افزایش یافت تا شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به 800 نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو باشد.
وی در پایان گفت: شرکت ایساکو به صورت پویا و مداوم با برگزاری جلسه‌ها، کارگروه‌ها، نشست‌ها و پایش نحوه ارائه خدمات در نمایندگی‌ها، سعی در بهینه‌سازی و تسهیل حداکثری ارائه خدمات به مشتریان خود دارد و امید است، با ارائه طرح‌های نوین و کارآمد، بتوانیم همچنان شاخص رضایت مشتری خود را رشد دهیم و بهترین خدمات را به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه کنیم.