:
كمينه:۲۷°
بیشینه:۴۱°
به‌روز شده در: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
به مناسبت تحویل سی و دو هزارمین محصول صورت گرفت؛
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو از ارائه خدمات تخصصی به خودروی اچ سی کراس در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح‌های ویژه خدماتی خبر داد
کد خبر: ۱۰۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
اقتصاد گردان - به گزارش ایکو پرس مهندس سید رضا حسینی، با بیان این مطلب و با اشاره به تحویل سی و دو هزارمین محصول اچ سی کراس اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده هموطنان گرامی از این خودرو، شرکت ایساکو به عنوان متولي خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو در راستای افزایش رضایت مشتریان همزمان با ارائه خدمات به سایر خودروهای این شرکت، تدابیر ابتکاری و خاصی در ارائه خدمات به خودرویh30  اندیشیده است.

   مدیرعامل ایساکو در این خصوص گفت: بیش از 90نمایندگی مجاز شبکه خدمات پس از فروش، در حال حاضر به عنوان نمایندگی تخصصی و منتخب برای ارائه خدمات به این خودرو آمادگی کامل دارند و تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این خودرو، در نمایندگی‌های مذکور تامین شده است.

 وی در خصوص سایر طرح‌های ویژه برای این خودرو از طرح‌ مراقبت از مشتری برای خودروهای تازه تحویل شده، طرح پشتیبان مشتری و حفظ ارتباط دو سویه با مشتریان و تخفیف در ارائه سرویس‌های ادواری در محل مشتری نام برد.

 حسینی در همین راستا اضافه کرد: همزمان با دور جدید تحویل این خودرو، تعداد نمایندگی‌های منتخب ارائه دهنده خدمات به این خودرو نیز افزایش خواهد یافت.

 وی ادامه داد: این خودرو اتوماتیک با برخورداری از امکانات مختلف در حال حاضر جزء خودروهای پر فروش و پر طرفدار شرکت ایران‌خودرو است و امیدواریم با ارائه خدمات مناسب و بهینه، بتوانیم رضایت این گروه از مشتریان را نیز جلب کنیم.

 گفتنی است فهرست نمایندگی های پایلوت ارائه خدمات تخصصی به خودروی h30 cross در سایت شرکت ایساکو قابل مشاهده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: