:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
جمعه و شنبه شاهد بارش‌های ضعیفی در تهران خواهیم بود

مدارس تهران فردا سه شنبه 28 آذر 96 تعطیل شد، دانشگاه های تهران سه شنبه دایر هستند

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نیز گفت: آلاینده‌ها تا روز چهارشنبه و حتی صبح روز پنجشنبه میهمان تهران خواهند بود.از بعد از ظهر روز پنجشنبه (۳۰ آذر) وزش باد باعث کاهش غلظت آلاینده‌ها می‌شود و طی پنجشنبه شب و روزهای جمعه و شنبه (۱ و ۲ دی) شاهد بارش‌های ضعیفی در تهران خواهیم بود
کد خبر: ۱۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
اقتصاد گردان - همه مقاطع تحصیلی فردا (سه شنبه) استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه به دلیل آلودگی بیش از حالت استاندارد هوا ، تعطیل است.
 با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تمامی مقاطع تحصیلی تهران جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس سه شنبه تعطیل اعلام شد. همچنین برگزاری مسابقه فوتبال پرسپولیس و نفت آبادان لغو شد.
حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت:از دیگر مصوبات کمیته اضطرار افزایش محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد تا ساعت ۱۹ است؛ ضمن اینکه فروش مجوز آرم طرح ترافیک روزانه ممنوع است.
همچنین مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نیز گفت: آلاینده‌ها تا روز چهارشنبه و حتی صبح روز پنجشنبه میهمان تهران خواهند بود.  
وی افزود: از بعد از ظهر روز پنجشنبه (۳۰ آذر) وزش باد باعث کاهش غلظت آلاینده‌ها می‌شود و طی پنجشنبه شب و روزهای جمعه و شنبه (۱ و ۲ دی) شاهد بارش‌های ضعیفی در تهران خواهیم بود.

دانشگاه های تهران سه شنبه دایر هستند

تهران- معاون استاندار تهران با اعلام تعطیلی مدارس این استان، گفت: به دلیل این که در ایام امتحانات دانشگاه ها قرار داریم، این مراکز سه شنبه دایر هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: متاسفانه شرایط آلودگی هوا روز دوشنبه نیز مانند روز قبل بود و به همین دلیل همان مصوبات روز گذشته امروز نیز به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای استان تهران به جز شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه تعطیل است.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: برگزاری کلیه مسابقات ورزشی در فضای باز تا زمانی که هوا مناسب شود، ممنوع است.

کریمی ادامه داد: کلیه کارخانجات شن و ماسه و آلوده زا نیز تعطیل است، طرح زوج و فرد از درب منزل آغاز خواهد شد، از همه عزیزانی که پلاک خودرو آن ها فرد است، نیز می خواهم که همکاری کرده و از عبور و مرور با خودرو شخصی پرهیز کنند.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران گفت: فروش طرح ترافیک ممنوع است و نیز اورژانس در تمام میادین اصلی برای حوادث احتمالی مستقر خواهد بود.

کریمی گفت: تردد کامیون در سطح شهر تهران در طول شبانه روز ممنوع است.

وی با اشاره به ایام امتحانات دانشگاه ها افزود: به همین دلیل و برای جلوگیری از وقفه ای در امتحانات دانشگاه ها، از تعطیلی این مراکز خودداری شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
اقا به خدا ما دانشجو ها هنوز امتحان نداریم!!!! فقط داریم کلاس میریم درس میدن! ریه هامون ریه نیس ماها؟! خیلی از همکلاسای من مشکل اسم دارن! من خودم دیابت دارم! نابود شدیم به خدا! 10 ساعته سردرد ولم نکرده!