:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد :

شش محور هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

محورهای همایش شامل کسب‌ و کار، خدمات پرداخت، نوآوری، فناوری نظارتی، امنیت و هوشمندی شش محور هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
اقتصادگردان- در کنار همایش، نمایشگاه تخصصی جهت معرفی دستاوردهای سازمان‌های ارائه کننده خدمات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه علاوه بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند داشت.
یکی دیگر از فعالیت‌های جنبی همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، فراهم آوردن امکان مناسبی برای بانک‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را در سالن مجزای معرفی محصولات به علاقه‌مندان معرفی کنند.
انتخاب و معرفی بانک‌ها و شرکت‌های برتر نوآوردر حوزه بانکداری الکترونیک با رعایت معیار نوآورانه بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه انجام می‌شود.
مسابقه تصویرسازی بانکداری الکترونیک هم برگزار می شود که در این مسابقه هنرمندان می‌توانند آثار هنری خود را مطابق با محورهای همایش به دبیرخانه ارسال کنند.
آثار برتر در اختتامیه قدردانی خواهد شد، همچنین آثار منتخب ارسالی نیز همزمان با برگزاری همایش در نمایشگاه جانبی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان به ارائه مقاله در این همایش می توانند چکیده مقاله خود را حداکثر تا ۱۵ آبان از طریق وب سایت www.ebps.ir به دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند.
همچنین نتیجه ارزیابی اولیه تا ۲۰ آبان به اطلاع نویسندگان خواهد رسید و آخرین مهلت برای تحویل نسخه نهایی مقالات پذیرفته شده ۳۰ آذر است.
این همایش با همکاری این نهاد و و شرکت ملی انفورماتیک، دوم و سوم بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، بررسی چگونگی کارایی کسب و کارهای مالی با حضور بازیگران جدید، معرفی فضای جدید کسب و کار مالی و معرفی نوآوری‌های جدید در صنعت بانکداری است.
معرفی قوانین و مقررات حاکم بر بازیگران جدید در عرصه کسب و کار مالی، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک و ارائه دستاوردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات دیگر از اهداف برگزاری این همایش است.
مدیران ارشد و میانی بانک‌ها، کارشناسان اجرایی حوزه بانکداری الکترونیک، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک و اساتید و کارشناسان دانشگاهی فعال در حوزه اقتصاد، بانکداری و به ویژه بانکداری الکترونیک از مهم‌ترین مخاطبان این همایش هستند.