:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

حضور 152 شرکت کننده در بیستمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: 152 مشارکت کننده از استان‌های مختلف در کنار هم جمع شده‌اند تا نمایشگاه فرش دستباف اصفهان را رقم بزنند.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
اقتصادگردان_ علی یارمحمدیان پیش از ظهر امروز در افتتاحیه بیستمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان اظهار کرد: امروز اولین افتتاحیه نمایشگاه است که با حضور گسترده نمایندگان مجلس برگزار می‌شود، فرش دستباف هنر صنعتی است که آوازه ایران را در سراسر جهان طنین‌انداز کرده است.

وی با بیان این که در برخی سال‌ها بازار فرش از رونق افتاده است، بیان کرد: تا زمانی که نگاره‌های اسلیمی بر گنبد مسجد امام خودنمایی می‌کند فرش دستباف نیز از اصالت هنر ایران دفاع خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان این که حضور در نمایشگاه تخصصی در داخل و خارج ایران اثرگذار است، عنوان کرد: شناخت درست انتظارات مشتریان، بازارسنجی و نیازسنجی، معرفی هر چه بهتر فرش ایران به گردشگران و ارائه آخرین دستاوردهای این هنر تنها بخشی از فواید حضور در نمایشگاه‌های فرش است.

وی با بیان این که ارتباط نزدیک با مسؤولان و تصمیم‌گیرنده در این حوزه از اثرات حضور در نمایشگاه فرش است، مطرح کرد: اعتماد به نمایشگاه و موفقیت آن باعث شده تا بیستمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان برگزار شود و 152 مشارکت کننده از استان‌های مختلف در کنار هم جمع شده‌اند تا نمایشگاه فرش دستباف اصفهان را رقم بزنند.

یارمحمدیان در پایان با بیان این که بازدید آگاهانه مردم و مسؤولان در رونق هنر صنعت فرش دارد، تصریح کرد: از حضور همه هنرمندان، مسؤولان و اصحاب رسانه برای رونق بخشیدن به این نمایشگاه تشکر می‌کنم.

منبع :خبرگزاری فارس اصفهان