:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حضور شرکت خودرو سازی بایک در نمایشگاه شهر افتاب

شرکت خودروسازی بایک چین که شریک شرکت دیار خودرو است و در حال حاضر خط تولید محصولات آن در شهر گلپایگان قرار دارد با مجموعه ای از خودروهای جدید به نمایشگاه تهران آمد.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- شرکت خودروسازی بایک چین با رونمایی از هشت محصول جدید خود در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که از پنجم تا دهم آذر ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران در حال برگزاری است از شراکت این خودرو سازی چینی با شرکت دیار خودرو ایران و ارائه محصولات و همچنین خدمات پس از فروش در ایران خبر داد.

بایک از ۶ خودرو جدید در کلاس های  شاسی بلند فول سایز، کراس اوور، سوپر مینی، سدان پرده پرداشت تا نوید حضوری پر رنگ در بازار ایران در آینده نزدیک را داده باشد.

مسئول دفتر خاورمیانه این شرکت خودروساز چینی با بیان اینکه ایران می تواند به بزرگترین شریک خودوریی این کشور تبدیل شود،گفت:صنعت خودروسازی چین در چند دهه گذشته توانسته از نداشتن به داشتن و سپس به فناوری بالا ارتقا یابد و این مهم را مدیون اخذ فناوری های برتر از برندهای معتبر و برتر خودرویی جهان است.

او در ادامه گفت: شرکت بایک امسال در لیست پانصد شرکت برتر دنیا در جایگاه ١٣٧ قرار گرفت و به دنبال ارتقا جایگاه خود به واسطه ی شراکت با ایران هستیم و امیدواریم بتوانیم تا سال ٢٠٢٠ میلادی ایران را به عنوان مرکز خدمات رسانی بایک در خاورمیانه معرفی کنیم..
همچنین نماینده شهر گلپایگان در مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمان ویژه شرکت بایک در نشست مطبوعاتی این شرکت حضور داشت.

بختیاری، نماینده گلپایگان بیان نمود در برنامه پیش روی خود  به دنبال گسترش کارخانه های خودروسازی گلپایگان هستیم و در آینده نزدیک فعالیت های خودروسازی در گلپایگان با شرکتهای چینی گسترش خواهد یافت. اولویت ما راه اندازی خط تولید خودروهای برقی در آینده و پیش رفتن به سمت انرژی های نو در کشور می باشد .

شایان ذکر است که این شرکت دو محصول خود را در ایران با نام های فارسی سابرینا و سنوا با همکاری شرکت دیار خودرو در شهر گلپایگان تولید می‌کند.

آقای حسین خلیفی نماینده اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران در کشور چین نیز در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه راه مردم در خصوص خدمات پس از فروش این شرکت اظهار داشت : این شرکت سیاست ها و برنامه های مدونی را در نظر دارد که تا ماه آینده اجراییات آن اعلام خواهد شد . وی اشاره کرد شرکت بایک ۱۳۸ مرکز خدمات رسانی در ایران احداث خواهد کرد که بصورت شبانه روزی در تمام ایام هفته پاسخگوی مشتریان و آماده خدمت رسانی می باشند.

دومین نمایشگاه بین المللی خوردوی تهران روز گذشته با مشارکت ۴۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۶ کشور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.