:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

دومین نمایشگاه بین المللی خوردوی تهران با مشارکت 16 کشور گشایش یافت

دومین نمایشگاه بین المللی خوردوی تهران با مشارکت 48 شرکت داخلی و خارجی از 16 کشور عصر امروز یکشنبه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

اقتصادگردان-  دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران روز یکشنبه در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. در این نمایشگاه نمایندگان شرکت های خودرویی از کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، چین، هند، اتریش، کره جنوبی، ژاپن و ... در کنار شرکت ها و خودروسازان ایرانی به عرضه و ارائه تولیدات خود پرداخته اند.
در این نمایشگاه که با حضور «منصور معظمی» رئیس هیات عامل ایدرو افتتاح شد، شرکت های خودرویی از کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، چین، هند، اتریش، کره جنوبی، ژاپن، ترکیه، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، تایوان در کنار شرکت ها و خودروسازان ایرانی به عرضه و ارائه تولیدات خود پرداخته اند. 
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 6 هزار و 500 مترمربع از امروز به صورت رسمی افتتاح شد و از فردا (دوشنبه) تا جمعه آینده 10 آذرماه همه روزه از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقه مندان است.
همچنین در جریان این نمایشگاه از 2 محصول جدید گروه خودوسازی سایپا نیز رونمائی شد که این محصولات شامل یک کشنده جدید شرکت سایپا دیزل و محصول جدید از سایپا سیتروئن است.