:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
در گردهمایی خودروهای سفارشی پژو عنوان شد:

نصب قطعات آپشن محصولات ایکاپ توسط آپکو

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از نصب قطعات آپشن بر محصولات ایکاپ خبر داد و گفت: نصب قطعات آپشن محصولات مشترک ایران خودرو و پژو با ارایه خدمات گارانتی، با تایید شرکت پژو به صورت انحصاری در اختیار آپکو قرار گرفته است
کد خبر: ۱۰۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
اقتصاد گردان - به گزارش ایکوپرس، کیوان وزیری در نشست خبری گردهمایی خودرو سفارشی پژو اظهار کرد: هدف آپکو در گام نخست، کسب سهم بازار آپشن 30تا 40 درصد از تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو است که رویکردها بر اساس آن برنامه ریزی شده و درحال اجرا است. وی افزود: نصب قطعات آپشن به صورت دانش بنیان و با حفظ کیفیت محصول و رعایت اصول خدمات پس از فروش صورت می گیرد.

وی هدف اصلی از آپشن بندی خودرو را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، ارزآوری و جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین اشتغالزایی برای جوانان متخصص و تحصیل کرده دانست و با بیان این که پیشرفت تکنولوژی موجب روی آوردن خودروسازان به نصب آپشن روی محصولات به دلخواه مشتری شده اظهار کرد: با قراردادن قطعات سفارشی محصول با ظاهری زیبا، با کیفیت و ایمنی بیشتری در اختیار مشتری قرار می گیرد.

وی با اشاره به قراردادن امکان انتخاب آپشن محصولات هم زمان با نام نویسی محصول توسط مشتری و نصب آن در خط تولید ایران خودرو اظهار کرد: قطعات آپشن به دو صورت آنلاین در خطوط تولید ایران خودرو در دوهفته آینده و آفلاین، در محل نمایندگی های آپکو در دسترس مشتریان قرار دارد.

وزیری هدف از برگزاری گردهمایی خودروهای سفارشی پژو را معرفی توانمندی های شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو و آپشن بندی محصولات جدید عنوان و تاکید کرد: مشتریان ایران خودرو قطعات آپشن را به صورت مهندسی شده و با قیمت رقابتی روی محصولات خود نصب کنند و از مزایای خدمات پس از فروش نیز بهره مندی شوند.

وی به مشتریان نسبت به نصب قطعات آپشن در بازار آزاد هشدار داد و گفت: قطعات آپشن ایران خودرو صرفا در صورت نصب در نمایندگی های شرکت آپکو معتبر بوده و خدمات پس از فروش خواهد داشت.

وی از توسعه برنامه های صادراتی برای محصولات آپشنال ایران خودرو خبر داد و گفت: در سال جاری صادرات آپکو فعالیت خود را از سر گرفته و توانسته با عقد قرارداد صادرات 3 هزار دستگاه خودرو به عراق و تامین خودروهای پلیس کشور ارمنستان گام های اولیه را در بخش صادرات بردارد.

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو با بیان این که برنامه های یک، سه و پنج ساله ای برای گسترش فعالیت های آپکو تدارک دیده شده گفت: تیونینگ موتور محصولات نیز در دستور کار قرار گرفته که در نیمه نخست سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: آپکو با همکاری گروه صنعتی ایران خودرو در مجاورت 150 نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر ایران نمایندگی تاسیس کرده تا مشتریان بتوانند قطعات آپشن را با سهولت بیشتری تهیه و بر خودروهای خود نصب کنند. وزیری توسعه و افزایش تعداد نمایندگی های آپکو را نیز از دیگر برنامه های آینده این شرکت دانست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با نگاه دانش بنیان و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان بازار از دست رفته آپشن محصولات را به مردم و مشتریان بازگردانیم.