:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
در حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو در يك سال اخير محقق شد:

رشد 32 امتيازي شاخص رضايت مشتري

بر مبنای نظرسنجی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در یک سال اخیر، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در شاخص رضایت مشتری 32 امتیاز رشد داشته است
کد خبر: ۱۰۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
اقتصادگردان - به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، از تابستان سال گذشته تا کنون رشد چشم‌گیری داشته است.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اعلام این مطلب گفت: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان  مورد ارزیابی شرکت بازرسی قرار می‌گیرند و از مشتریان در خصوص کیفیت این خدمات نظرسنجی می‌شود و نتایج این ارزیابی‌ها به صورت  فصلی به متولیان امر اعلام می‌شود.

رضا حسینی ادامه داد: بر طبق این نظرسنجی‌ها، شرکت ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، از ابتدای سال جاری توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در این حوزه ارتقا دهد و امتیاز 711 خود را در تابستان 95 به 743 در مهر ماه سال جاری برساند و 32 امتیاز در این حوزه رشد داشته باشد .

مدیر عامل ایساکو افزود: نتایج این ارزیابی‌ها از آن‌جایی قابل استناد است که شامل طیف گسترده‌ای از مشتریان با انتظارت و سلایق مختلف در سراسر کشور در آن منعکس شده و در کنار آن، ملاک‌های ارزیابی در دو سال اخیر ـ همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد ـ بسیار سخت‌گیرانه‌تر شده و بالا بردن حتی یک امتیاز در این فرآیند، نیازمند بررسی‌ها و اقدامات دقیق کارشناسی در شرکت ایساکو است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های مذکور و کشف نقاط قابل بهبود در فرآیند ارائه خدمات نیز، این تغییرات باید در نزدیک به 800 نمایندگی این شرکت در سراسر کشور اعمال شود که بر دشواری این مسیر می‌افزاید، اما افزایش صعودی امتیاز رضایت مشتری ایساکو نشان می‌دهد که ايساكو توانسته این مسیر پیچیده و دشوار را به درستی بپیماید، هر چند که تلاش برای به دست آوردن بالاترین سطح رضایت مشتریان و تثبیت آن، کماکان با انگیزه ادامه خواهد داشت.

حسینی در پایان گفت: ما مدعی نیستیم که بی‌نقص‌ترین خدمات را ارائه می‌دهیم اما اطمینان می‌دهیم که در مسیر ارتقا و رشد رضایت مشتریان تمام توان و تلاشمان را به کار می‌‌گیریم و افق بسیار روشنی را در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو متصوریم.