:
كمينه:۲۷.۶۲°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
تا سال آینده صورت می‌گیرد

افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت پذیرش مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه اصفهان اعلام کرد: با تکمیل ظرفیت زیرساختی ترمینال مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان ظرفیت پذیرش مسافران این فرودگاه حدودا ۲.۵ برابر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- حسن امجدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی که در حال حاضر در فرودگاه اصفهان پیگیری می‌شود، افزایش فضای ترمینال خارجی فعلی مسافران خارجی است که در قالب توریست به اصفهان می‌آیند.

این برنامه عمرانی که در قالب یک طرح ۱۵ ماهه در دستور کار قرار گرفته می‌تواند ظرفیت فرودگاه را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و امکان خدمت‌رسانی به مسافران خارجی را بیش از گذشته راهم آورد.

وی درباره تعداد ایرلاین‌های خارجی که در حال حاضر به فرودگاه اصفهان پرواز برنامه‌ای دارند نیز گفت: در حال حاضر پنج ایرلاین بین‌المللی در اصفهان حاضر هستند و با بهبود شرایط زیرساختی می‌توان انتظار داشت که تعداد آنها در آینده افزایش پیدا کند.

امجدی با بیان اینکه تعداد توریست‌های خار جی وارد شده به اصفهان از سال ۱۳۹۱ تاکنون رشدی ۵۰۰ درصدی را تجربه کرده است، اظهار کرد: در ماه‌های نخست سال جاری نیز توریست‌های خارجی افزایشی ۳۲ درصدی داشته‌اند و با بهبود زیرساخت‌های فرودگاهی و البته با توجه به شرایط مثبت ایران در نظام بین‌المللی این امید را داریم که تعداد آنها در آینده نیز افزایش پیدا کند.