:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

معرفی خدمات بانک ملی ایران به آینده سازان کشور

امروز دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانه راه دانش و پیشتازان کامپیوتر ایران که از مناطق مختلف تهران به همراه مسئولان خود به بانک ملی ایران آمده بودند از بخش های مختلف بانک ملی ایران از جمله شعبه مرکزی و موزه بانک بازدیدکردند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید که به منظور آشنایی دانش آموزان با بخش ها و فعالیت های بانک انجام شد، آینده سازان کشور از نزدیک با ارایه انواع خدمات بانکی، فرایندها و فعالیت‌های بانک و حرفه بانکداری، چگونگی افتتاح حساب و نقش و جایگاه قرض الحسنه آشنا شدند.

مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در این بازدید بعد از معرفی تاریخچه و قدمت بانک، توضیحاتی در خصوص اهمیت و جایگاه این موسسه عظیم پولی و مالی در سیستم اقتصادی کشور به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام به بازدید کنندگان خود ارائه کردند.

در ادامه این بازدید با توجه به طرح های آموزشی و سرگرمی بانک ملی ایران درخصوص بانکداری کودک و نوجوان نظیرکانون جوانه ها، روش های عضویت در کانون و معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن به اطلاع دانش آموزان رسید در پایان هم  دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند و با آثار و اشیای موجود در موزه  این آشنا شدند.