:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

صادرات ایران خودرو با قطعات آپشن رونق مي گيرد

با همت معاونت صادرات ايران خودرو و شركت توليد محصولات سفارشي (آپكو)، صادرات خودروهاي سفارشي و آپشنال به بازارهاي هدف توسعه مي يابد
کد خبر: ۱۰۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
اقتصاد گردان - به گزارش ايكوپرس، با توجه به استقبال مشتريان در بازار كشورهاي هدف، آپشن بندي به عنوان بخشي از فرآيند فروش خودرو در كشورهاي صادراتي ايران خودرو درآمده و تامين نياز و خواست مشتريان به عنوان يكي از اهداف و اولويت هاي اصلي ايران خودرو در اين كشورها دنبال مي شود.
بر همين اساس، در اولين گام معرفي آپشن محصولات در بازار عراق از طريق نمايشگاه بين المللي بازرگاني اين كشور صورت گرفته و با توجه به استقبال مشتريان، با همكاري آپكو، ايران خودرو و نماينده اين شركت در عراق،  در مجاورت محل عرضه محصولات ايران خودرو در اين كشور،‌ غرفه اي براي عرضه آپشن خودرو نيز ايجاد خواهد شد. به اين ترتيب مشتريان، آپشن هاي مورد نياز را از طريق شركت توليد خودروهاي سفارشي ايران خودرو (آپكو) تامين مي كنند. افزون بر اين دو نمايندگي بزرگ فروش خودرو در بغداد (زسكو) قطعات سفارشي محصولات ايران خودرو را به نمايش خواهند گذاشت و به مشتريان معرفي خواهند كرد.

برمبناي اين گزارش، پروژه صادرات خودروهاي سفارشي به عراق در دستور كار و اولويت شركت توليد خودروهاي سفارشي و صادرات ايران خودرو قرار دارد به گونه اي كه قطعات آپشن محصولات ايران خودرو با قيمت رقابتي و كيفيت مناسب سهم بالايي را در بازار اين كشور هدف گذاري كرده است.

اين گزارش مي افزايد،‌ از ديگر اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات محصولات آپشنال، تجهيز و ارسال خودروهاي پليس مورد نياز كشور ارمنستان است كه همكاري ها با اين كشور براي تامين و آپشن بندي خودروهاي دوگانه سوز نيز در دست اقدام است.

گفتني است، مشاركت هر چه بیشتر معاونت صادرات ايران خودرو و شركت توليد خودروهاي سفارشي ايران خودرو (آپكو) براي ورود محصولات آپشنال به ساير بازارهاي صادراتي نيز درحال توسعه است.