:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورود کمیسیون عمران مجلس به گرانی بلیط اربعین

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از گرانی بی ضابطه نرخ حمل و نقل عمومی در ایام پیاده روی اربعین، گفت: دلالی و بازار سیاه زائران اربعین را با مشکلات عدیده مواجه کرد
کد خبر: ۱۰۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، حسین نیازآذری با اشاره به افزایش قیمت بلیط اتوبوس و هواپیما در آستانه اربعین حسینی برای اعزام زائران به عتبات عالیات، گفت: متاسفانه در بازگشت زائران از عتبات عالیات نیز شاهد گرانی های سرسام آور قیمت بلیط هستیم که هیچ دلیل منطقی جز دلالی و سوءاستفاده ندارد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عدم نظارت مناسب و کم توجهی برخی از مسئولان در آستانه اربعین حسینی مشکلاتی را برای زائران عتبات عالیات ایجاد کرد، افزود: در حال حاضر که این سفر به پایان رسیده و تقاضا برای بازگشت به کشور افزایش یافته دلالان نسبت به رشد چند برابری نرخ بلیط هواپیما و اتوبوس با قیمتی چندبرابر قیمت واقعی اقدام کرده اند و کسی در این باره پاسخگو نیست.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مناسبت ها تعیین کننده نرخ ها هستند، تصریح کرد: متاسفانه ضعف مدیریت ها هرساله فشار مضاعفی بر مردم وارد می کند و گرانی بلیط اتوبوس و هواپیما مختص اربعین سال جاری نبوده و در سال های گذشته نیز این موضوع دیده شد.
نیازآذری تاکید کرد: دولت باید با افزایش نظارت ها نرخی مصوب بدون تغییر در چنین مناسبت هایی را تعیین کند تا مردم متحمل هزینه های گزاف نشوند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس قبل از برگزاری راهپیمایی اربعین نشستی با مسئولان مربوطه برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم داشته است، گفت: این کمیسیون در هفته جاری به بررسی کم و کیف اقدامات مسئولان برای کمک به رفاه زائران خواهد پرداخت و با عوامل گرانی بلیط هواپیما و اتوبوس نیز برخورد خواهد کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
بپذیریت که ........... هرکس هرکاری را دوست دارد انجام میدهد .وجدان ،قانون ،نظارت و....خبری نیست .