:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

شعبه بهبهان بانک پارسیان گشایش یافت

319 مین شعبه بانک پارسیان با حضورفرماندار بهبهان، مشاورعالی استاندار و دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و جمعی از کسبه وتجار محل درشهرستان بهبهان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
اقتصاد گردان - فرماندار بهبهان در آیین گشایش این شعبه، با نام بردن از بانک پارسیان در زمره بانک های پیشرو و بزرگ ، در حمایت از طرح های عمرانی و توسعه ای کشور، تصریح کرد : بانک پارسیان نقش مهمی در ساخت و راه اندازی پالایشگاه گاز بیدبلند2 شهرستان بهبهان داشته و به این ترتیب موجب رونق اشتغال زایی و تولید این شهرستان شده ا ست .



 مدیرعامل بانک پارسیان نیز در مراسم گشایش این شعبه، با تاکید بر سیاست های اجرایی" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال و کسب و کار در اولویت برنامه های بانک پارسیان قرار داشته و برنامه ریزی های امسال این بانک بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی تدوین شده است. 

مدیرعامل بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنانش به همراهی و مشارکت بانک در طرح های توسعه ای منطقه، مانند؛ طرح بزرگ آبرسانی به شهرهای خوزستان و طرح فولای جهان آرا در خرمشهر اشاره کرد. بازدید مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه از پالایشگاه گاز بیدبلند2 در ادامه سفر به بهبهان، روزچهارشنبه 17 آبان 96، دکتر پرویزیان به همراه مشاورعالی استاندار و دیگرمدیران بانک پارسیان، ازپالایشگاه گاز بیدبلند2 بازدید کردند و از نزدیک درجریان پیشرفت فیزیکی، تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی بانک پارسیان و مسائل مطرح در پالایشگاه قرار گرفتند. 

شایان ذکر است؛ پیش از این محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در پی گشایش اعتباربانک پارسیان و تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرا و خروج از رکود پالایشگاه گاز بیدبلند2، طی نامه‌ای از بانک پارسیان تشکر و قدردانی کرده بود و برنامه ریزی، نظارت پیوسته و دقیق و اجرای به هنگام را ازمهم ترین مبانی اصلی رشد و توسعه کشور دانست.