:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

تیم تکواندوی بیمه رازی صدرنشین هفته دوم لیگ جوانان و بزرگسالان شد

تیم بیمه رازی صدرنشین هفته دوم از دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» شد و تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه الزهرا (س) در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی این دیدارها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روز پنجشنبه از فدراسیون تکواندو؛ این رقابت ها از روز گذشته و با حضور 14 تیم به میزبانی فدراسیون تکواندو آغاز شد و امروز با برترین تیم های اول تا سوم پایان یافت.
در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو شهرستان کرج، بیمه رازی، دانشگاه الزهرا (س)، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو خراسان‌رضوی، هیات تکواندو خوزستان، هیات تکواندو گیلان، ققنوس جویبار، هیات تکواندو مرکزی، آینده سازان لوازم خانگی کن و آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق به مصاف هم رفتند.
در پایان هفته دوم تیم بیمه رازی با 6 امتیاز و تفاضل 16 صدرنشین شد، تیم لوازم خانگی کن با 6 امتیاز و تفاضل 14 در رده دوم جدول قرار گرفت و تیم دانشگاه الزهرا با 6 امتیاز و تفاضل 10 جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
در هفته دوم این رقابت ها ندا زارع از تیم (بیمه رازی) بهترین سرمربی و معصومه یزدانی از (استان مازندران) بهترین دارو معرفی شد.
فاطمه مصطفایی از تیم (لوازم خانگی کن) فنی‌ترین بازیکن شناخته شد.