:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
موسس امرسان:

اقتصاد مقاومتی حرف دل تولیدکنندگان ایرانی است

مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی امرسان با حضور جمعی از مسئولان ، نمایندگان فروش این شرکت ، میهمانان خارجی و خبرنگاران حوزه صنعت درتهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- در این مراسم موسس و رییس هیات مدیره و گروه صنعتی امرسان به تشریح  عملکرد و برنامه های این شرکت پرداخت.

ارایه گارانتی ۳۶ماهه برای اولین بار در کشور

سلطان حسین فتاحی اعلام کرد: کیفیت بسیار مطلوب و مصرف بهینه باعث شده تا محصولات این گروه صنعتی برچسب انرژی A3+ را بخود اختصاص دهد.

وی گفت : با هدف احترام به نیازهای مشتریان داخل و خارج کشور و همچنین به مناسبت ۳۶ امین سالگرد تأسیس این شرکت ، گروه صنعتی امرسان لوازم خانگی تولیدی خود را با ۳۶ ماه  ( سه سال ) گارانتی به بازار عرضه می کند.

وی افزود: ما همواره تلاش داریم تا با توجه به خواست و نیاز مشتریان و همچنین ارایه خدمات و محصولاتی با کیفیت ، هموطنان را به خرید تولیدات ملی تشویق و ترغیب نماییم.

سهم یخچال از مصرف برق خانوارها

وی افزود: بر اساس آمار و اطلاعات ۳۲ درصد مصرف برق کشور از طریق خانوارها و ۲۸ درصد مصرف برق منازل نیزمربوط  به یخچال است.به گزارش تصویر روز وی تاکید کرد: کم مصرف بودن لوازم خانگی به خصوص یخچال نضمن کاهش مصرف انرژی در کشور ، نقش مهمی نیز در اقتصاد خانوار دارد.

صدور محصولات امرسان به ۷ کشور جهان

حسین فتاحی در ادامه از صدور محصولات این شرکت به کشورهای مختلف جهان خبر داد و گفت: در حال حاضر امرسان با تاسیس دفاتر و مراکز خدمات پس از فروش محصولات خود را به کشورهای عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، سوریه ، لبنان و ارمنستان صادر می کند.

ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم

وی اظهارداشت: گروه صنعتی امرسان طی چندین سال پیاپی عناوین مختلفی از جمله حرفه ای ترین کارآفرین کشور، کارآفرین و تولید کننده برتر با اشتغالزایی ۸۶۰ نفر بطور مستقیم  و بیش از ۵ هزار نفر بطور غیر مستقیم را در کارنامه خود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه کسب وکارهای نوین به ویژه در فضای مجازی در نظر داریم ۲۰ درصد درآمد های شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

حضور جدی در فضای مجازی

موسس گروه صنعتی امرسان طی کردن پله های ترقی  تولید را حاصل پشتکار و تلاش بی وقفه ، پاسخ به نیاز مشتری ، ایجاد بازار جدید ، تغییر در ذائقه و تقاضای مشتری ، پیشرفت و همگام شدن با تکنولوژی ذکر کرد.

وی معتقد است: خدمات پس از فروش مناسب و مصرف کم و بهینه ی انرژی نیز از پارامترهای مهم صادرات و فروش در سطح بین المللی است .

حسین فتاحی تاکید کرد:  به تازگی فاکتوری بسیار مهم و اثر گذار به نام رقابت در فضای مجازی از تامین تا توزیع و تبلیغات و … شکل گرفته است که غفلت از این فرصت منجر به خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.

به گزارش تصویر روز وی تاکید کرد:  با رویکردی صادرات محور بنا داریم تا سال ۱۴۰۴ تولید کننده و برند برتر منطقه در حوزه لوازم خانگی باشیم. همچنین با سرمایه گذاری فراوان در حوزه فضای مجازی قصد داریم ۲۰ درصد درامدهای شرکت مبتنی بر فعالیتهای مبتنی بر فناوری های اطلاعات باشد.

تکمیل سبد تولید لوازم خانگی

رییس هیات مدیره گروه صنعتی امرسان  در ادامه از تکمیل سبد کالاهای لوازم خانگی در این گروه خبر داد.

به گفته وی تولید داخلی برای یک محصول ایرانی ، نیازمند تدارک زیرساخت های مناسب در کنار کیفیت مطلوب همراه با رقابت سالم است که به رضایتمندی مشتری منجر شود.

وی تصریح کرد: لذا این گروه ضمن مطالعه ، تحقیق بازار ، ایجاد ابزار ها و خط تولید جدید و با هدف تأمین نیازهای هموطنان محترم ، اقدام به تکمیل سبد کالاهای لوازم خانگی کرده است .

وی افزود: امرسان امروز دیگر برند یخچال و فریزر نیست چه بسا که در کنار ارائه یخچال و فریزرهایی در رنگ ها و ابعاد مختلف ، اقدام به تکمیل سبد کالای لوازم خانگی و تولید و عرضه ی دیگر لوازم خانگی همچون لباسشوئی تمام اتوماتیک ، جاروبرقی و اجاق گاز نموده است.

اقتصاد مقاومتی حرف دل تولید کنندگان ایرانی

 حسین فتاحی ضمن تأکید دوباره بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی حرف دل تولید کنندگان ایرانی است که سالها در میان مشکلات متعدد با عشق به اعتلای نام کشور توانسته اند با همت جوانان برومند کشور و استفاده از ظرفیتهای داخلی  ضمن رقابت با برندهای خارجی در بازارهای منطقه نیز حضوری درخور داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امرسان نیز در سی ششمین سالگرد تولد ، خود را ملزم می داند با تلاشی مضاعف و با وجود همه مشکلات، با امید به ظرفیتهای داخلی جهت حضور این برند ملی و ایرانی در بازارهای منطقه برنامه ریزی و اقدام نماید.