:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

کسب نشان رضایتمندی مشتری در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری توسط موسسه اعتباری نور

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور در پایان اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، رضا معمار اصفهانی قائم مقام موسسه اعتباری نور، نشان رضایتمندی مشتری این اجلاس را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- موسسه اعتباری نور یکی از معتبرترین موسسات اعتباری است که در فهرست بانکها و موسسات اعتباری دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی درج شده و در سایت بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir قابل مشاهده و دسترس است.

در حال حاضر موسسه اعتباری نور به لحاظ حجم منابع، در رتبه دوازدهم شبکه بانکی کشور قرار دارد و ۳۳۶ شعبه این موسسه در سراسر کشور تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کنند.

اقتصاد گردان

علاوه بر این بانک مرکزی با توجه به توانمندی این موسسه و بواسطه سرعت بخشی به تکمیل انتقال موسسات ادغامی در موسسه اعتباری نور، مجوز عضویت این موسسه در شبکه شتاب را صادر کرد و این موسسه با پیوستن به شبکه شتاب و سامانه‌های ساتنا و پایا و همچنین اتصال به درگاه‌های خدمات الکترونیکی متصل به شبکه شتاب از جمله همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت بانک امکان استفاده از بانکداری الکترونیکی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
موسسه نور با نصب خودپرداز و امکان cashless شرایطی را به وجود آورده تا بسیاری از تراکنش‌ها از طریق این درگاه‌ها صورت گیرد.
موسسه اعتباری نور به زودی با اضافه کردن پایانه‌های فروشگاهی pos، به چرخه خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین اخذ مجوز نهایی برای راه‌اندازی سامانه سپام برای صدور ضمانتنامه‌های ریالی و اعتبار اسناد داخلی و پیوستن به سامانه چکاوک، خدمات  خود را گسترش میدهد؛ بنابراین بدیهی است که تمام فعالیتهای موسسه اعتباری نور در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی قرار دارد و بانک مرکزی بر تمام فعالیتهای بانکی و همچنین روند انتقال دارایی‌ها و بدهی‌های موسسات گروه ادغام نظارت کامل دارد .

اقتصاد گردان