:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
2 آبان 96

دلار 4022 تومان، يورو 4810، پوند 5363 و سكه 1.300

هر قطعه سکه طرح جديد يک میلیون و ۳۰۷ هزار تومان، طرح قدیم با ۳ هزار و ۳۰۰ تومان افت یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان و نیم سکه بهار ۶۵۵ هزار تومان معامله شد
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
اقتصاد گردان - سکه بهار آزادی ديروز در بازار تهران بیش از ۸ هزار تومان افزایش قیمت داشت و دوباره به کانال یک میلیون و ۳۰۰ تومان بازگشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز سه‌شنبه در بازار تهران با ۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه یک میلیون و ۳۰۷ هزار تومان داد و ستد شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳ هزار و ۳۰۰ تومان افت یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد افت یک هزار و ۶۰۰ تومانی بود و ۶۵۵ هزار تومان معامله شد.
ربع سکه بهار آزادی نیز با کاهش ۶ هزار و ۹۰۰ تومانی ۳۶۷ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افت، ۲۵۰ هزار تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار با ۸۶۰ تومان رشد ۱۲۲ هزار و ۷۳۰ تومان ارزش‌گذاری شد.
صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۷ تومان افزایش نسبت به روزدوشنبه ۴ هزار و ۲۲ تومان فروختند. همچنین هر یورو با ۲۰ تومان رشد ۴ هزار و ۸۱۰ تومان و هر پوند با ۳ تومان افزایش ۵ هزار و ۳۶۳ تومان بود.

جدول قیمت ارز و سکه در بازار

 

نوع سکه و ارز 

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه‌شنبه

تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۲۹۸۰۰۰

۱۲۹۴۵۰۰

۱۲۹۸۶۰۰

۱۳۰۷۰۰۰

تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۲۶۸۵۰۰

۱۲۶۸۴۰۰

۱۲۶۷۳۰۰

۱۲۶۴۰۰۰

نیم سکه

۶۵۸۰۰۰

۶۵۵۸۰۰

۶۵۳۴۰۰

۶۵۵۰۰۰

ربع سکه

۳۷۵۷۰۰

۳۷۴۴۰۰

۳۷۳۹۰۰

۳۶۷۰۰۰

سکه گرمی

۲۴۵۷۰۰

۲۵۴۶۰۰

۲۵۴۳۰۰

۲۵۰۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۲۲۵۰۰

۱۲۱۸۰۰

۱۲۱۸۷۰

۱۲۲۷۳۰

دلار

۴۰۱۴

۴۰۱۴

۴۰۱۵

۴۰۲۲

یورو

۴۷۸۰

۴۷۸۵

۴۷۹۰

۴۸۱۰

پوند

۵۳۵۰

۵۳۴۶

۵۳۶۰

۵۳۶۳