:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

اردکانیان تا شنبه به مجلس معرفی می‌شود

بیگدلی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
اقتصادگردان- احمد بیگدلی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی از معرفی وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: تا روز شنبه، رییس‌جمهور وزیر پیشنهادی خود برای وزارتخانه نیرو را معرفی کرده و ایشان باید با حضور در مجلس برنامه‌های خود را جهت اخذ رای اعتماد ارائه دهد. نمایندگان نیز 10 روز فرصت دارند که مطالعات کامل و کارشناسی را انجام داده و بررسی‌های لازم را داشته باشند. وی افزود: با توجه به مسائل و اطلاعاتی که داریم آقای اردکانیان جامع‌ترین پیشنهادی است که از سوی دولت جهت وزارت نیرو به مجلس ارائه می‌شود. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اراده‌یی بین نمایندگان مجلس وجود دارد که کارشناسانه به سمت انتخاب وزیر نیرو بروند.

وی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد. بیگدلی تاکید کرد: به اعتقاد من با توجه به روابطی که دکتر اردکانیان در داخل کشور بین مسوولان اجرایی کشور و همچنین روابطی که در خارج از کشور دارد، می‌تواند وزیر موفقی باشد و کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارد.