:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آمادگی اپراتورها برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین

مدیرکل بازاریابی ایرانسل با اعلام آمادگی ایرانسل برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی از خدمات ویژه این شرکت برای اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- باقر صمدی- مدیرکل بازاریابی شرکت ایرانسل در جمع خبرنگاران در نمایشگاه تلکام با اشاره به آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی به زائرین مراسم اربعین حسینی در مناطق مرزی گفت: به مناسبت اربعین حسینی طرح‌های ترکیبی با استفاده از سامانه 4040 برای مشترکان قابل دسترسی است. در این طرح اینترنت رایگان را به صورت محدود ارائه خواهیم کرد که در آن بیش از کمیت بر کیفیت طرح‌ها تاکید داشته‌ایم.

صمدی با بیان اینکه سعی می‌کنیم تعرفه‌ها را پایین نگه داریم تا از طریق سرویس‌های رومینگ خدمات‌رسانی کنیم، گفت: در 22 نقطه از مسیرهای اعزامی زائران وای فای رایگان ارائه خواهد شد. همچنین اپلیکیشنی به این مناسبت در حال آماده‌سازی است که خدمات آن به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

وی در ادامه در مورد طرح‌های ایرانسل برای سرویس رسانی به روستاها نیز خبر داد و گفت: این خدمات قرار است در قالب USO به روستاها ارائه شود اما چون اساسا سرویس‌دهی و سرمایه‌گذاری در روستاها و مناطق دور افتاده برای اپراتورها به صرفه نیست دولت با ارائه یارانه‌ها یا تعهداتی باید اپراتورها را به انجام این عملیات ترغیب کند.

صمدی همچنین به طرح شماره مجازی این شرکت اشاره کرد و گفت: در شماره مجازی مشترکین در قالب تنها یک سیمکارت خود می‌توانند چند شماره تلفن را ذخیره کنند تا به امور مختلف خود در حوزه‌های گوناگون بپردازند. در این زمینه سه اپراتور مجوز گرفته‌اند که یکی از آنها در حال حاضر فعالیت خود را آغاز کرده است.