:
كمينه:۲۶.۷۹°
بیشینه:۲۷.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

بازدید وزیر کشاورزی از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در آبادان

‌وزیر جهاد کشاورزی از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در آبادان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
اقتصادگردان- محمود حجتی در روز دوم سفر خود به استان خوزستان ظهر امروز پنج شنبه (20 مهرماه) وارد آبادان شد و از طرح های کشاورزی و طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید که معاونین وزیر، مجریان طرح، مدیران استانی و شهرستانی، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه آبادان و مدیرعامل و قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند نیز حضور داشتند، وزیر کشاورزی و هیات همراه از روند اجرایی طرح آبیاری کم فشار و زهکشی اراضی روستای شلحه امام حسن عسکری (ع) شهرستان آبادان دیدن و با کشاورزان این منطقه در خصوص وضعیت و مشکلات موجود گفت و گو کرد .

وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با کشاورزان منطقه اظهار کرد: دولت تدبیر و  امید به دنبال رفع مشکلات کشاورزان است و تا آنجاکه بتوانیم به آن ها کمک خواهیم کرد.

حجتی افزود: از فرماندار آبادان خواستم در خصوص رفع مشکلات کشاورزان پیگیری های لازم را انجام دهد و چنانچه مشکل در این منطقه حل نشد از طریق نمایندگان به این وزارت ارجاع شود. 

پس از این بازدید محمود حجتی از وضعیت کشاورزی این منطقه و روند اجرایی طرح های کشاورزی و 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در روستاهای شلحه حاج حسین، حیر، منیوحی و رمیله بازدید خواهد کرد.