:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مدیرکل پست استان خبر داد:

تاکسی‌های شهری الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاریاز ساماندهی و فعالیت الکترونیکی وانت بارها و پیک‌های موتوری در استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی تاکسی‌های شهری الکترونیکی از برنامه‌های شرکت پست این استان بوده است و همچنین مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی وانت بارها و پیک‌های موتوری در استان ساماندهی و فعالیت آن‌ها الکترونیکی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
اقتصادگردان- حسین عنایتی 19 مهرماه در نشست با سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی پست، اظهار کرد: به منظور بازاریابی و توسعه کسب و کار الکترونیکی در استان شرکت پست استان برنامه‌های علمی و کارشناسی مطلوبی را ارائه کرده است. وی افزود: 310 واحد پستی در استان وجود دارد که از این تعداد 57 درصد در حوزه روستایی و 43 درصد در حوزه شهری فعال است.

مدیرکل پست استان خاطرنشان کرد: کالاهای صنایع دستی تولیدی در چهارمحال و بختیاری بر روی کانال بین‌المللی پست با ترجمه همزمان به 20 زبان زنده دنیا نیز از روز گذشته بارگذاری شد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری نیز شرکت پست استان را موظف به طراحی ایده‌های نوین در حوزه خدمات شهری و روستایی دانست و گفت: بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید در امور مختلف باعث رفع مشکلات اقتصادی و فراهم شدن زمینه اشتغال‌های پایدار در بخش‌های گوناگون می‌شود.

گودرز امیری اظهار کرد: شرکت پست بایستی در فراخوانی علمی نسبت به شناسایی ایده‌های نوین و برتر براساس پتانسیل و ظرفیت نقاط مختلف استان اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی مهاجرت بی‌رویه روستائیان به شهرها را یکی از مهمترین مشکلات کشور و استان عنوان و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت‌های بی رویه شرکت پست می‌تواند از طریق رونق کسب و کار الکترونیکی اقدام کند.