:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
با حضور مديران ارشد شرکت :

مرکز جديد پيشخوان خدمات مشتريان تاپ افتتاح شد

مرکز جديد پيشخوان خدمات مشتريان تجارت الکترونيک پارسيان عصر روز سه شنبه (يازدهم مهر ماه ۹۶) رسما به بهره برداري رسيد .
کد خبر: ۱۰۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱


اقتصادگردان-به گزارش روابط عمومي شرکت تجارت الکترونيک پارسيان ( تاپ ) آقاي مهندس عبدالعظيم قنبريان مدير عامل اين شرکت با اعلام اين خبر افزود :  از آنجايي که پاسخگويي باکيفيت، صحيح و به موقع از رويکردهاي اصلي هر سازمان در زمينه افزايش رضايتمندي مشتريان و وفاداري آنها بشمار مي آيد در اين راستا شرکت تاپ با سابقه بيش از يک دهه در زمينه ارائه خدمات پرداخت الکترونيک در کشور با تاکيد بر مسئوليت هاي اجتماعي و همچنين حفظ منافع مشتريان همواره در جهت بهبود مستمر فرآيندهاي اجرايي و با رويکرد پياده سازي سرويس هاي نرم افزاري و تکيه بر توانمندي و دانش منابع انساني خود نسبت به ترسيم مدل هاي صحيح ارتباط با مشتريان اقدام نمود. 
وي افزود : در اين زمينه شناسايي عوامل کليدي و تاثيرگذار بر جذب وارتباط مستمر با مشتريان و رسيدگي به موقع به انتظارات و خواسته هاي آنان به عنوان يک راهبرد استراتژيک در لايه هاي اجرايي تعريف و برنامه هاي جامع در اين خصوص تدوين و در دستور کار قرار گرفت که طي روز جاري رسما به بهره برداري رسيد . 
مهندس قنبريان ، مديريت چرخه تماس با مشتريان و حصول اطمينان از انجام سرويس درخواستي ، ايجاد ارتباط دو طرفه بين مشتريان و همکاران سازمان جهت کاهش زمان رسيدگي به درخواست ها ، تعريف و مديريت سطوح استاندارد سرويس در لايه هاي درون سازماني و برون سازماني، تسهيل و تسريع در اجراي سرويس هاي درخواستي از طرف مشتريان در لايه هاي صف و ستاد، آگاهي مشتري از فرآيند اجرايي و اقدامات صورت پذيرفته توسط شرکت در خصوص سرويس درخواستي، اخذ بازخورد و ارزيابي مستمر رضايتمندي مشتريان را از ويژگي هاي متمايز مرکز جديد پيشخوان خدمات مشتريان تجارت الکترونيک پارسيان برشمرد. 
 شرکت تاپ با 48 نمايندگي استاني با ايجاد يک واحد سازماني اختصاصي با نام مرکز پيشخوان خدمات مشتريان ضمن استقرار نيروهای کارشناس و زبده نسبت به دريافت درخواست هاي مشتريان در زمينه خدمات شرکت شامل پشتيباني کارتخوان ، درگاه اينترنتي ، اپليکشن تاپ ،  کارت و .. از کانال ارتباطي تلفني چهاررقمي  2318 ،  ايميل و ... اقدام و به آنها رسيدگی مي نمايد.  
گفتني است درمراسم افتتاحيه اين مرکز مهندس مظفر پوررنجبر مدير عامل گروه داده پردازي بانک پارسيان ، اعضاي هيات مديره تاپ و همچنين  برخي معاونين و مديران شرکت تاپ حضور داشتند .