:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد:

عبدالرحمن ندیمی بوشهری معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد شد + سوابق

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی عبدالرحمن ندیمی بوشهری را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
اقتصاد گردان - در حکم مسعود کرباسیان آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی"منصوب می شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب نظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تبیین و اجرای ماموریت های محوله به کار گیرید.توفق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت دارم.

سوابق مديريتي عبدالرحمن نديمي بوشهري نشان مي دهد كه وي استاندار بوشهر، قائم مقام بانك صنعت و معدن، مديرعامل بانك صنعت و معدن، مديريت نظارت بر بانك هاي بانك مركزي، رییس کمیته سرمایه گذاری وزارت نفت، هيات مديره منطقه آزاد كيش  و همكاري با سازمان حسابرسي و بانك ها  را در كارنامه خود دارد. 
وي در دولت هاشمي رفسنجاني  از 20 مهر 71 تا 22 مهر 76 استاندار بوشهر بوده و قبل از مديريت محسن رادنيا در بانك صنعت و معدن حضور داشته است.  
وي در سال 84 نيز قائم مقام و عضو هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش بوده و تا دي ماه 1390 به عنوان مديركل سابق نظارت بر بانك‌‏ها و مؤسسه‌‏هاي اعتباري در بانك مركزي بود و از آن تاريخ به بعد از سوي رستم قاسمی وزیر نفت سابق به عنوان رییس کمیته سرمایه گذاری وزارت نفت منصوب شد. 
وي به عنوان مشاور رئيس كل بانك مركزي نيز سوابقي در كارنامه خود دارد و يكي از فعالان سازمان حسابرسي بوده و به همين خاطر گفته مي شود كه در امور حسابرسي بانك ‏ها تخصص دارد.