کد خبر: ۸۹۵۹۳
تاریخ انتشار:۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
اعلام ساعات کار بانک پاسارگاد در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۶
بانک پاسارگاد ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.
اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک پاسارگاد، همه شعبه‌های این بانک در استان‌های تهران و البرز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ همه خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند. شعبه‌های بانک در سایر استان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند.

در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ در خدمت هم‌وطنان هستند. همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ساعت‌کار شعبه‌های کیش و قشم نیز هماهنگ با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم است که در فصول مختلف توسط سازمان مناطق آزاد متبوع اعلام می‌شود.

همچنین هم‌میهنان می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک نظرها، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.