کد خبر: ۸۹۵۷۸
تاریخ انتشار:۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
برگزاری ۴۸۰ دوره آموزشی برای کارکنان معادن بخش خصوصی
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از برگزاری ۴۸۰ دوره آموزشی برای کارکنان معادن بخش خصوصی طی سال ۹۶ خبر داد.
اقتصادگردان- شمس الدین سیاسی راد اظهار کرد: ایمیدرو در راستای توسعه آموزش معادن بخش خصوصی، همچون سال های گذشته، برای سال ۹۶ دوره های مختلفی شامل۱۸۰ دوره در سطوح کارگری، ۲۴۰ دوره سطوح کارشناسی و ۶۰ دوره آموزش ایمنی معادن برگزار می کند. تعداد شرکت کنندگان این دوره ها، ۷۲۰۰ نفر خواهند بود.

وی ادامه داد: در دوره های مذکور ۲۶۶ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت آموزش خواهند دید و بودجه اختصاص داده شده نیز ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو طی سال های ۹۴ و ۹۵ نیز اقدام به برگزاری ۴۸۳ دوره آموزشی در سطوح کارگری و کارشناسی کرده است، تصریح کرد: از این میان، ۱۷۱ دوره در سطوح کارگری و ۳۱۲ دوره در سطوح کارشناسی بوده است.

طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در این دوره ها ۱۳۹۵۰ نفر شرکت کرده و ۳۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت آموزش دیده اند. همچنین مجموع هزینه صورت گرفته نیز پنج میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، برای ارتقای ایمنی در واحدهای تابعه و وابسته ایمیدرو، ۱۳۸ دوره آموزشی شامل ۴۲ دوره در سطوح آموزش مدیران و کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست، ۵۲ دوره آموزش ایمنی کارکنان معادن، یک دوره آموزش بین المللی و ۴۳ دوره آموزش ایمنی ویژه رانندگان برگزار کرده است که در آن، ۴۸ هزار و ۶۸۴ نفر ساعت آموزش دیده اند.